Lucka 6 <3

Idag är det självständighets dagen och alla är lediga idag. Som på beställning så har också första snön kommit och täckt marken med sin vita färg. Det är helt otroligt hur den vita snön kan ge en en helt annan jul känsla än om det inte fanns snö på marken.






Och förstås så har man tänt självständighetsljuset på och den skall få brinna hela dagen.




Jag låter Michael Buble sjunga för er med låten White Christmas. Brukar oftast inte tycka om när gamla goda låtar mixas, men måste säga att denna är inte så dum.





Till slut tänkte jag bara berätta om en sak som jag och pappa konstaterade för någon dag sedan när vi for på bastu till min brorsa. Jag berättade tidigare att min brors kattor, Mirre och Mimmi, försvann och aldrig kom tillbaka. Vi antar eller antog att en Lo hade tagit dem. Varje gång jag går förbi där min bror bor så brukar jag alltid se på yttre trappan och tänkta: "Kanske Mirre och Mimmi sitter där den här gången". Det låter kanske lustigt, men eftersom man inte fått se dem att de verkligen är borta så är det på något vis som om man hoppas och tror att de kanske någon dag skulle återvända <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0