Friday...its a birthday ;)

Tusen grattis till min super vän som fyller 17 idag. Hoppas hon får en bra födis dag idag.
Till mig blir det ännu ungefär en månad tills jag också fyller 17. 17 är faktiskt en bra ålder. Man är mitt emellan vuxen och barn. Man är inte myndig än, men då behöv man int heller fundera på någo räkningar eller annat än. Man kan ännu göra nästan vad man vill, utan att behöva stå för det. Man hör ju ännu till mamma och pappa. Men jag säger int för det att man ska bete sig som en galning, bara helt enkelt njuta av tiden och njuta av ungdomen.
Och framför allt av presenter XD.


Kommentarer
Postat av: idah

Naaw... :D /3 håller med, en bra ålder!

2011-02-19 @ 13:26:25
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0