Im freeeeee maaaan, supeeeeerr!!! :D

Uuuh, äntligen kan jag sätta mig ner o ba chilla. Läst HELA dan igår, ele den tid ja int var i skolan, på franska provet och nu är det skrivet. Vad jag kommer att få kan jag absolut int säga, men just nu är det chill som e på menun.
Imorron blir det en super dag med kaverina till Salo att bowla och shoppa och kanske film. Kan det bli bättre???
Tala idag vid maten i skolan om att hur det känns som om man skulle vara lättare efter att ha skrivit ett prov, är såå relaxed nu. Had satt på ladning en film igår, Killers, och nu är den färdig laddad så kan int va bättre timeat än det.

Ska sååå pröva att köra vatten skoter, hoppas denna sommar ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0