Numa numa jej, numa numa numa jej......!!

Den låten lyssna vi på, + många andra, på vägen hem igår från Salo. Blev en riktigt lyckad dag.
Mitt nästa projekt är att förbereda för både finska och enka bok presentation imorron. Bli lite fakta om författaren, berätta om boken, men inte slutet förstås, och lite egna åsikter.
I finska läste jag en bok som heter Hopea Hevonen av Lene Kaaberbol och i enkan Breaking Dawn av Stephenie Meyer, fast de vista ni redan.
En helt random Söndag, äntligen utan provläsning.

Från torsdagen, läsning på franska. I bakrunden kan man se på ett papper små bilder av olika grönsaker.

Det var de enda som jag inte läst på så noga och vi hade en hel uppgift om det, nice i know, men jag kunde faktiskt något, t.ex des carottes, du celeri och nåt annat. Tumana upp på tisdag, då får vi ut provet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0