Taxi..France...

Kolla på Taci 2 igår och idag på Taxi 3. Jag vet ser på filmer hela tin, men oroa er inte. Har faktiskt varit riktigt aktiv annors. Igår var det 1 1/2 timma volleyboll, vi var fyra per plan så blev rikit kiva spel. (Had totalt glömt att blogga igår + vi har haft lite internet problem här hemma på sistånde, men det skall fixas, i hope).
Och idag var jag till Actiwell. Sprang på mattan en 30 min och träna arm-, mag- och benmusklerna (där var samtidigt en mamma med sitt barn. Flickan sprang där omkring, var jätte gullig.
På lördan bär det av till Hangö för mig och pappa. Vi ska till frissan, träffa på min faster och fara o äta nåt gott till Nadin. Rekomenderar stort att fara till Nadin och äta, om ni nångong åker till Hangö. Så god mat där. Resten av veckoslutet är ännu öppet, men snart blir det sportlov och det kommer och vara sååå skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0