Whats right and whats wrong?, tell me because im going crazy!!!

Jah så mycket för en kiva söndag. Okej vädret har varit allt annat skit, solen har skinit hela dan. Endå kan man int ha en bra dag.
Ni undrar säkert vad jag talar om, men det är nog bara såna där tonårsproblem. Fast jag sku int säg att jag har någo vanliga sådana, hu sku man de när man själv e helt koko. Så känns det iallafall. Däffö kan jag int sej vad det är eftersom de är så galet, tycker jag själv redan är galen så....

Visar lite foton imellan från idag:





Om man nångon skadar sig illa och får ett redigt sår så jo det tar sjukt och kan ta en tid innan det läker, men när tiden går så blir det tisist bara ett minne. Man brukar sej att tiden läker, men jag tror int att det allti gör det. Jag menar isåfall sånt som sårar en inombords. Man kan ju allti försöka vara som folk och försöka vara normal och vara som om allt var bra, men hu länge kan man ljuga för en själv. Jag är lite galen, ele de kan låta så, hoppas ba man nångon får svar på vad som sku va rätt och vad fel!

Sov gott iallafall, är endå skoldag imorron, för mej iallafall ;)


Kommentarer
Postat av: Idahoho ;)

We all have have a crazy side in us.. ;)

2011-02-08 @ 12:41:42
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0