Back home again!!

Kom hem igår sent på kvällen, två super kiva dagar med min syster, happy feeling.
Idag var det vanlig skoldag, fast det var en lite onödig skoldag. Okej, förmiddan var bra, hade franska och var ut på en promenad med kompisarna. Sen skulle vi få se 2:ornas teater, handla om kalevala. Hade väntat mig en lång teater uppvisning, men den räckte kanske en 15-20 min, det var lite weird + att på musik timmarna såg vi bara på film. Nåja man är hemma nu iallafall. Har haft rikit slapp out idag, sovd säkert i 2 timmar på soffan efter skolan, vet int ägentligen varför man var så trött.
Jag skall visa bilder från Hesa, men det får bli tills imorron. Godnatt i förväg och ha en bra fredags kväll.

Såg på olika glee uppträdanden, hitta den här, de har mixat ihop med "Umbrella" och "Singing in the rain" sångena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0