Let the road show you the way.....it will bring you more joy when its unexpected...but will turn out to be nice

Snart är en till vecka slut, men det har varit en bra vecka. Nästan varje dag som kommit och gått har blivit helt omvänd och annorlunda, men på ett bra sätt. Som igår hade jag trott att jag hade kort dag och skulle komma hem tidigt, fa ut med Nemo och sen på kvällen sku de bli Volleyboll med Ida. Iställdre var det skolvolley efter skolan och sen vinterbad med pappa och Markus på kvällen, och det var skönt. Jag vet int om ni brukar alltid planera dagarna på förhand eller planera efter hand som dagen går, jag tror att det variera för mig, men just, som igår t.ex, så blir det just så att allt blir omvänt och annorlunda än man tänkt och blev kanske en bättre dag än man trott. När det blir såna stunder tycker jag att det känns skönt och att man nästan guidas på en "väg", du behöv int göra valen utan nån annan har gjort dem för dig, och du bara åker med. Kanske det låter dumt? Men om resultatet blev bättre än man trott, borde det väl vara en bra sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0