Reading...reading...could not stop if i wanted to

Skall nu ta och göra min sista läxa, i musik. Skall lyssna på musik av en Johan Helmich Roman??? Aldrig hört, så det blir en första gång. Efter det bli det Frendit och så skall jag fortsätta läsa på Breaking Dawn. Jag har ägentligen läst alla Twilight böcker ren en gång, men jag börja läsa dem pånytt. Fast Breaking Dawn läser jag nu också som en enka bok vi skall läsa till kursen. Jag vet jag läser den på engelska, och har läst de andra med. När jag skulle läsa första boken visste jag att jag vilja läsa den på engelska, när det var originala språket + att jag had redan sett 1:an och 2:ans film på engelska, så de sku ha varit för weird på svenska. Men det är bara min åsikt.


Kommentarer
Postat av: TheIdaho

haha ja vill int ens öppna en bok.. :P ba sova! <3

2011-01-18 @ 20:39:25
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0