Sunday...what a fun day!!

Har varit till Salo och shoppa idag. Hittade mycket och billigt. Räkna ihop och jag hade spenderat lite över 100 e. Okej det är mycket, men jag fick ett par farkun,en college, två blusar, en toppi och en umbro huppari för det priset så jag tycker att det var ganska billigt endå. Vad tykcer ni?
Skulle kanske vara mest logiskt att visa bilder på det jag köpte nu, men har int hunnit fota dem än så jag visar iställdre bilder från Hesa nu, som jag lova, så får ni se kläderna imorron.


Vi fjantade oss i bussen, på vägen hem till lägenheten.




Våran skrinning trip, för Mari gick det bra, men jag föll ett par gånger, kände mig lite som Bambi på hal is imellan.

(Fast på de här fotona står jag upprätt och Mari ligger XD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0