When youve started, why stop!!!

Åååh, sköna helg, speciellt när man har fysik provet undan, så känns det som frihet. Åtminståne för en tid tills nästa prov kommer.
Började dagen med att koka havregröt åt mig, fast det händ lite acident på vägen, men resultatet blev bra. Fortsatte sedan och läsa på min bok. Ha börja läsa på New Moon nu, jag vet läser dem i helt fel ordning, men hade breaking dawn som enka bok till kursen så...
Resten av dagen blir väl att fara på länk, känner mig ganska lazy nu när man har bara läst på proven, har int rikit hunni så mycket extra, så träning är på dagens program. Sedan blir det väl läsning på följande prov och ja, resten blir ett mysterium.

Bonjour!

Chaplin låg bredvid mig medan jag läste, såg ibland när han knyckte till i sömnen, sötnosen.

Och Måsse ovanför mig, på soffans rygg.

Not known facts about our cats, Måsse and Chaplin:

Chaplin brukar varje morgon bokstavligen titta på naturprogram som kommer på morgonen, ibland också andra program. Han stiger upp på bakbenen och sätter framtassarna tå tv:n så att han kan följa med ännu bättre.

Måsse har lärt sig att ta upp tambursdörren, precis som våran förra katt, Lotta kunde göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0