Baltic Jazz

Dit skall vi åka med mamma och se lite vad som händer. När jag var liten var jag på balticen och jag minns när jag åt sockervadd och det fastnade hela tiden i håret, för att jag inte hade lagt fast håret X) Andra gånger har jag varit där och sålt grönsaker och sånt som sommarjobb. Så detta blir första gången på en tid som man far dit bara för att se sej omkring där ;)

Hoppeligen nästa vecka kan vi åka iväg med båten igen för jag önskade att vi kunde åka till salo på salo torget på torsdagar, alltid mysigt där. Får se men jag hoppas att pappa inte är för mycket fast med jobbet. Någon morgon här skall jag ta och laga bagels, blir lite som en amerikansk breakfeast ;) Detta kan låta konstigt men till mej känns det så att på morgonen så går det bra att äta bröd och gröt och sånt, men sen när det kommer till lunch tider är man helst och vill äta kallt, sånt som svalkar ner kroppen. Undra på att man äter så mycket glass under sommaren ;)

Hör av mej senare ikväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0