Black..light...and black again!!

Har haft fullt upp med jobbet och igår var jag sent ute på stranden med kaverina, det var skönt.
Förra natten var det värsta åskvädret och mitt i natten slog blixten ner och det kom via telefonledningen in i huset. Inget började brinna, men det luktade rök och också våran TV antenn har farit så för tillfälle kan vi inte se några kanaler på TV:n. Datan hände det inget med heller så på det viset hade vi tur.

Det kan hända att när sateliten är sönder så funkar inte internet så bra för att jag får inte nån bild uppladdad, men jag hör av mej imorron igen. Vi skulle få på måndagen en och kolla sateliten så efter det blir hoppeigen allt bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0