Blueberries <3

Idag har jag uträttat många saker. På förmiddan körde jag till byn för att först föra tillbaka mina kläder jag haft på jobbet (de måsta tvättas) sedan var jag också och hälsa på min jobb kamrat innan jag stack vidare. Sedan uträtta jag ärenden i banken och efter det och se på några cyklar, har planer att skaffa en ny till mej. Sedan var det att köpa ingredienser för tortillas ;D
Mums de blev goda och som efterrätt mixade jag ihop blåbär, vaniljyoghurt, sesamfrön och havreflingor ;) Blåbär är faktiskt goda, men allra bäst om de är nyplockade.



Har nyligen kommit tillbaka från träsket med Nemo. Så skönt att simma, en av de bästa sakerna med sommaren <3
Blir kanske någon shoppingtrip eller något med mamma, vet inte när men pappa skall vara bårta nästan hela veckoslutet så mamma ville hitta på något. Balticken skall också vara nu på veckoslutet så får se om man far dit en sväng ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0