Goodbye Finland!! Hello Denmark ;D

Var det värsta stormvädret igår. Vi var utan ström i 5 timmar och det kom 100 ml vatten, ungefär. Alla diken var helt översvämmade och säden på två åkrar har blivit plattade med marken. Pappa sade att det inte kommit så här mycket regn på det 20 åren som han bott här!
Nu är allting okej igen och ingen blixt slog ner i vårant hus.

Idag har jag varit till byn och förberett lite för lägret, men jag skall strax gå upp och backa allting färdigt för imorron klockan 8.00 skall vi vara på flygfältet. Har inte velat tänka så hemskt mycket på lägret tidigare så att man inte skulle bli alltför nervös, men nu när tiden äntligen är inne så känner jag bara hur fjärilarna börjar komma. Har bara flugit en gång förut så det blir mycket nytt för mej ;)

Kommer knappast att hinna höra av mej något desto mer, kanske en sista hälsning ännu idag. Sedan blir det en hel veckas paus för mig tills jag sedan den 30 juli kommer tillbaka. Ni skall ha det skönt och super roligt tills dess och njut av sommaren, simma mycket ;D

That says it all ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0