Its raining rain, haleluja....

Ända sen 7 imorse, vad jag vet, så har det bara ordagrant helt ner regn. Jag vakna den tiden och hela taket bara bullra. För tillfället verkar det lite ha lugnat ner sig, men jag har en känsla av att detta kommer att pågå hela dagen.
På grund av vädret bestämde vi just med pappa att vi skulle ta och sticka till kokkila, man kan bada och simma där. Jag tycker att det är en bra ide att bada när det är sådant väder, man är färdigt blöt fast man går ut + så är det skönt ;)

Senare idag skall vi sticka på en invigningsfest till våra bekantas sommarstuga, troligen kommer hela våran familj med både systern och brorsan. Det kanske låter fånigt, men det är ganska länge sen hela våran familj var nånstans tillsammans, så därför skulle det vara ganska kiva ;)

Blir åtminståne inte av att åka dit med båten när det regnar.

Ha en skön lördag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0