Morning training!!

Hej svejs efter en liten paus igen ;) Var igår och utgjorde ärenden till byn och efter det stack jag iväg och hälsa på en vän, hon skulle åka hem idag så jag ville träffa henne ännu innan hon åkte iväg. Vi pratade om allt möjligt och hade roligt som vanligt och vi gjorde också stora planer för framtiden, får se om de blir uppfyllda ;D

Var imorse på en morgonlänk, det låter kanske lite dumt att på morgonen träna direkt, men jag har alltid varit en morgonperson och jag måste faktiskt säga att morgon träning ger en bra kick för dagen. Man blir ordentligt väckt och det bara sätter kroppen igång på ett skönt sätt. Varje morgon skulle jag inte orka med, men nångon nu och då är det skönt speciellt nu när det blir så varmt mitt på dagen.
Har inte någo större planer just nu för dagen, men det är bara tre dagar kvar nu tills jag åker iväg till Danmark. Har lite fjärilar i magen, men tror seriöst att detta kommer att bli en super upplevelse. I ett brev, där det står information om lägret, stod det att vi kommer att försöka slå rekordet på STOMP, får se hur bra det lyckas ;)

STOMP!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0