My good, it has been too looong!!

(Skulle publicera detta inlägg igår men internet hann stärva innnan jag fick det publicerat, här kommer det iallafall ;) )Äntligen kan jag höra av mej, efter en alltför lång paus. I mitt senaste inlägg berättade jag om åskvädret och efter den smällen har både internet och TV sateliten strulat. Idag kom en man och fiksade satelliten och nu kan vi se på TV igen och internet verkar också okej. Det enda som inte klara sej var förstås min TV, fast det var en äldre modell och inte är jag precis och tittar på tv i mitt eget rum, men det känns ba lite sådär när allt annat klara sej men sen skall något som är mitt förstås gå sönder.

Vi var typ tre dar utan tv så vi fick springa till grannhuset för att se på tv. Jag måsta se survivors finalen, men den slutade förstås inte så som man skulle ha hoppats. Om någon inte vet vad programmet går ut på så det handlar om att en grupp med människor blir indelade i två grupper och båda får leva på en och samma ö men på skilda platser. Där skall de bo i 39 dagar med knappt nån mat eller det de kan få, men varje dag skall lagena tävla mot varandra för att vinna amunity idol (kom int på svenska ordet, på finska koskemattomuus..) och det laget som förlorar skall på kvällen rösta en bort från deras lag. Så fortsätter det tills lagen sammanslås och då spelar man och tävlar man endast för en själv. Till slut finns det bara tre kvar och då kommer jury (det bortröstade lagmedlemmarna) att rösta utav de tre som är kvar vem som förtjänar att vinna en miljon dollar. I kort sett beskrivet, men jag själv tycker att det är ett intressant program ;)
                                                       

Han är den som drar showen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0