"New Divide" by Linkin Park

Hej igen efter en lång tid ;) Imorse satt jag vid datan och skulle höra av mej, men förstås började internet krångla med mej. Det blev inte endå något farligt och nu funkar det okej igen. Var på en cykeltur fören vi skulle äta med pappa. Vi lagade tillsammans maten idag, pappa lagade ärtsoppa och jag smet till plättar (pappa stekte dem förstås ;D) och det blev såå gott, både soppan och plättarna.
Jag skall berätta att enda sedan jag varit liten har jag avskytt ärtsoppa, men efter att jag börjat gymnasiet har jag bara mer och mer vant mej vid det och nu tycker jag faktiskt om det. Konstigt hur saker kan ändra ;)

Hör som bäst på Linkin Park "New Divide". Dels för att den är bra och dels för att den hör till den nya transformers filmen. De två första filmerna har varit bra och nu när denna film visas på 3D så bara måste man helt enkelt få se den på bio.



Som sagt kommer min syster hem på fredan och kanske också en av hennes kompisar och på lördag har vi blivit bjudna till ett par bekanta på någon invigningsfest så veckoslutet verkar vara ganska fullt. Jag själv skulle ha behov av att åka till Salo eller nånstans och skaffa lite grejer, fundera på morondan men jag får se. Iallafall skall ni ha en super skön tisdag kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0