Nyt leivotaan!!

Har i princip nästan bakat hela dagen, okej int på rikit ;D. Dagen börja med det vanliga, morgonmål, efter det fick jag inspiss till att baka så jag baka muffinsar med hallon och jordgubb:

Efter det stack jag med Nemo på 10 kilometers länk och tidigare har det varit svalare när vi varit men idag när det var 26 grader varmt så måste jag nog säga att det var lite tungt emellan att få tillräckligt med syre. Jag skall strax efter detta inlägg sticka iväg till träsket för att jag tror att det behövs på en sådan här dag ;)
Tillbaks till ämnet, efter maten lagade jag en till rabarberpaj men jag använde ett annat recept som jag hittade på nätet, ville pröva nåt nytt:

Stora bladena bredvid kommer från rabarberna och de funkar faktiskt ganska bra som hattar, solhattar fast ;D



Om man inte överhuvudtaget bryr sej om hur man ser ut i dem kan man väl säkert använda dem också XD
Japp så har min dag varit hittills och nu skall jag sticka och simma, bye bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0