Another door closes....another one opens...

..and this time it opens to the freedom of summer!
Skol avslutningen över och första året i gymnasiet avklarat med en nöjd känsla över mina egna prestationer i skolan.
Fast jag inte själv ännu har förstått att det verkligen är sommarlov nu så är åtminståne vädret och bevisar att sommaren kommit. Nästan hela veckan har man gått ute med toppi och shorts utan att alls frysa och till och med tagit ens första dopp i träsket för i år. Ett mycket friskande dopp och en bra början till sommaren.

Här kommer några bilder från våran Hangö resa. Jag var och fotade på stranden, som ligger nära frissan. Jag skulle visa bilderna tidigare, men jag har inte överfört bilderna till datan fören nu. Bättre sent än aldrig ;)



Hann få ett foto på fågeln när den flög iväg



Fick inte zoomat längre in på svanen ;/




(mitt hand avtryck, om ni undra)

En trevlig början på sommarlovet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0