Awesome long summer days!

Jag ber om ursäkt hundra gånger för min dåliga uppdatering. Vårant internet har haft någor super konstigt fel de tre senaste dagarna och jag har inte alls kunnat gå på internet, har varit på jobb hela veckan, men imorron är det sista jobbdagen för denna vecka. Sen kommer midsommaren emot, vi har inte våran färd ännu klar planerad men mot havet är vi på väg iallafall ;D

Bakade ikväll en rabarberpaj igen, men det är av pappas önskning. Kan inte tänka mej en bättre orsak till att baka än att baka åt en som älskar ens bakverk ;)

Smulpaj a la Me ;D



Och förstås vitsås med ;)



Om allt fortsätter väl med internet så hör jag av mej imorron igen, Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0