Crocodile dundee!!

Skall kolla på filmen nu klockan nio på fyran. Det är egentligen tvåan, men dom e så bra och humor ;D

Imorron skall jag på morgonen åka iväg med mamma till Salo, jag fick med henne på ideen ;D. Vi far och simma till simhallen på morgonen, far och äter någonstans efteråt och sedan skall jag shoppa lite kläder. Skall bli en kul och chill dag, passar också bra att fara om de en gång har lovat regn tills imorron, kanske hela dagen. Har inte hittat på något speciellt till söndagen än, men snart kommer också midsommaren och då blir det åkandes och farandes. Min syster skall också kanske komma hem då så att hon slipper med på båt resan. Kan inte tänka mej ett bättre sätt att fira midsommaren <3

 

Hinner säkert inte höra av mej imorron innan jag far så jag säger gonatt och önskar en skön lördag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0