English swedish finish, all at the same time!!

Har varken kommit ihåg eller hunnit uppdatera på hela dagen. På förmiddan var jag på lånh länk med Nemo, det var lovat regn på eftermiddaan så jag tänkte passa på så länge det var tort. Sedan blev det lunch och glass till efterrätt.
Senare kom Mari hem med två kaverin, de hade varit på road trip och kom via oss och hälsa på, fast det blev nog här och äta och bada bastu och allt. Vi hade en super kiva kväll tillsammans och det kändes som om vi bara skrattade hela tiden.
Först nu blev det lite tid över så jag tänkte höra av mej. Imorron skall jag på jobb till klockan tio och, eftersom våran simningstrip med mamma inte blev av på lördan, tänkte vi fara imorron efter att jag kommit från jobbet när det endå har lovats regn imorron. Såg också nyligen på vädret och regnet skulle börja redan en 12 tiden.

Skall man kalla detta smart eller ej??

Kanske man tar det mer på humor XD

Kan hända, om allt går väl med simningen den här gången, att jag inte hinner uppdatera imorron, men isåfall hör jag av mej på tisdan ;)

Godnatt och dröm sött <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0