Fortsättning


Här är då den vita hästen men som ni kan se så slapp jag inte närmare med zomningen och vi var just då påväg bårt från helsinghamnen.





Vi hade flera segelbåtar bredvid oss på vänstra sidan, men den andra segelbåten bredvid oss hade en jätte gullig vit hund ombord med flytväst på sig. Den gick flera varv runt sin egen segelbåt, lite som om denvaktade och såg att allting var okej, en sann vakthund ;)



Igår åkte vi till Hangö och klippninen gick bra, efteråt for vi och äta pizza och det var goootttt ;)
Vi åkte dit med min brors cab, mn kan ha taket uppe och det var skönt, men jag tror att jag fick lite drag från det så idg har jag tagit det lite lungt eftersom jag haft lite i halsen. Tänkt fara på en cykellänk, när det en gång är så varmt, jag får se.
Ni skall ha en skön onsdag och njut av värmen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0