Hard planning!!

Försöker här lite planera mina tre lediga dagar. Imorron skulle det regna och samma väl också på söndan. Jag hoppas att det inte pågår hela dagen. Idag hade jag tänkt fara på en cykel länk och på samma gång via byn. Kanske hyra nån film till kvällen eller nåt, får lite se. Imorron skulle det bli regn så jag tänkt att man skulle sticka iväg till salo simhallen och sedan shoppa, skulle vara jätte roligt, men busstiderna var ganska dåliga så får se om jag skulle få med mamma på ideen ;)
På söndagen vet jag inte alls vad jag skall hitta på men det kommer väl med tiden.
Nu skall jag laga mig färdig för cykelresan, så jag hör av mig senare på dan. Tills dess skall ni ha en skön och rolig fredag <3



Kanske man skulle åka nånstan lite längre bårt för att simma ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0