Helg i Hesa!!

Har inte hunnit uppdatera min blogg på sistånde, inte för prov och sånt, men igår var jag hela dagen och övernatt till idag i Hesa hos min syster. Och idag kom jag hem från Hesa tidigt på morgonen för att hinna till skolan, fast vi hade skoldag till bara halv 1. Efter det for jag hem till Ida och sedan kom hon hem till mig så det har varit full rulle på i två dar, men super kul har man haft.

I Hesa var jag och kolla i finnkino på filmen Hangover 2, den var så bra, men man måste se ettan först för att hänga med i tvåan.
Tjecka trailern och se vad ni tycker, jag sätter också ettans trailer så får ni en hum om den också.





Man skulle inte vilja vakna upp nästa morgon och ha framför sig en sådan kaos.

Imorron blir det skolavslutning och efter det är det officiellt sommarlooooov!!!! VAHUUUUUUU!!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0