Home again ;)

Eller vi kom hem redan en fem tiden, men jag var på länk med Nemo just och hade lite min egen träning. Jag vet skulle vi inte vara och simma? Det sku vi också och jag väntade ivrigt på det, men till min goda lycka har de förstås under sommaren stängt på veckosluten så det blev ingen simning. Får se vi kanske far på nytt under nästa vecka och denna gång på en vardag.
Vi for endå och shoppa och jag lyckades hitta åt mig ett par sommarskor, sommarklänning, farkku shorts och toppi. Är helt nöjd över alla köpen, inget onödigt ;) (kan visa bilder imorron)

Fick just höra att systern min kommer hem imorron avoan för att hälsa på. Allways a pleasure to have her back home <3

Får se hurdant väder det blir imorron och vilka planer, men skall njuta av dagen för att på månda blir det jobb igen, ända till midsommar.

Vårant internet har varit ganska hopplöst på sistånde så om det imellan blir lite längre tid innan jag hör av mej så kan det bra vara pågrund av det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

uuh sixpack! ;D

2011-06-20 @ 16:01:34
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0