I learned more than I told!!

Hade en giudning idag och ena av personerna som jag guidade hade bott förut på musee området så den kunde en hel del mera än jag. Så jag lyssnade mera på historierna än vad jag själv berätta, ganska roligt XD.

Har skönt skönt ledigt nu, men nästa vecka blir det lite mera jobb fören midsommaren kommer. Bara vi fått ut våran härliga båt kommer vi på midsommaren att åka eller köra båt till hoppeligen flera bekantas sommarstugor. Det har nästan blivit en tradition för midsommaren ;), och det härligaste med det är att man åker med båten på det öppna havet, stannar hos gamla bekanta och äter allt möjligt gott och sedan rullar det på så under hela midsommaren. Om man inte känt sej ledig förr, så man gör det åtminståne då ;D

Våran båt, många soliga minnen <3


Skulle uppdatera bloggen imorse, men med mitt super långa minne så glömd jag det förstås ;/ nåja man har väl så mycket annat man tänker på också så måste väl hjärnan också koppla av emellan ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0