I need time to think!

Man jobbar och jobbar, från 10-17, och man hinner nog göra annat roligt efteråt, men jag tror att för min del så blir det bara en månad. Jag hoppas att det går för min arbetsgivare + jag har ju rätt att säga min åsikt, det har man väl alltid.

Inte är jobbet något så hemskt + jag får helt bra lön, men jag har ingen aning om vad jag vill bli som stor och nu när jag äntligen har ledigt från all skolarbete så tror jag verkligen at det skulle vara bra för mig att fundera riktigt djupt över vad som intresserar en och sånt för redan på tvåan skall man gå sådana kurser som man kanske sen har behov av inom den branchsen man tänkt sej.

Jag vet inte säkert men det bara känns som om det skulle vara en bra sak, lite pröva en själv på olika saker och sånt ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0