Im back again!

Det har säkert varit en vecka ungefär sen jag senast uppdaterat bloggen, men orsker har jag nog. Okej nå hela midsommaren, ända till söndan, har jag varit ute på sjön med våran båt. Vi åkte till Hangö, Kasnäs, Helsingholmen och innan vi stack hem körde vi via ett par bekantas sommarstugor. Skönt att ta det lungt och bara njuta.

Jag skulle höra av mej flera gånger innan vi skulle åka iväg, men förstås funkade inte internet i flera dagar. Just nu använder jag dna mokulan, har inte ännu prövat om vårant internet är bättre men tror faktiskt att jag inte för tillfället skulle orka med det.
Det är väl lite sådant med elektronik när man bor på landet, inte den bästa kvaliten.

Skall kolla igenom mina bilder från resan och senare så kan jag sedan visa några av dem, tills dess skall ni ha en skön måndag ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så e de ibland joo! ;;) Ja kommer o hälsa på ti dej snart jag! med cykel! :D har 2 veckor kvar av jobbet sen e ja helt frii! :D

2011-06-27 @ 15:18:26
Postat av: Anonym

h. Ida ;;)

2011-06-27 @ 15:18:48
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0