Job calls!

Skall till klockan 12 åka till jobbet för ett snabbt möte. Jag skall vara med om en pjäs, men det tar kanske bara en 30 min. Skall gå igenom lite kläder och andra grejer. Ganska roligt att man är med i en pjäs och det hör till jobbet, inte så illa ;D

Har nyligen bakat en smulpaj med rabarber. Vi har fullt med rabarber hemma och min första paj var en önskning av pappa och nu hämta han mera så det blev en till. Roligt att baka när ens bakverk duger att äta och att det ännu önskas mera. Har flera gånger tänkt på att det skulle vara roligt att bli en bakare i framtiden, men med lönen och sådant kan vara ett litet problem. Isåfall kanske det blir mera som en hobby.

Hör av mej senare idag, men nu skall jag fortsätta med morgonsysslor ;)



Tänkte att ni vill höra på en fin morgonlåt, för att kicka igång dagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0