The boat trip!!

Här kommer bilder från våran båtresa, skulle lägga ut dem igår, men igår krånglade också min mokula med mej. Hoho nog kan det ta på kraftena de här med internet, som tur så är det soliga vädret och alltid piggar upp en ;)

Här är vi i Hangö i Östra hamnen.




Här svingar jag omkring;D snett till vänster (man kan int se den i bilden) i havet så står Europas enda vatten karusell. Den funkar lite på samma sätt som den ni ser på bilden.


Här emellan åkte vi till Kasnäs, men det fanns inget speciellt att fota där.
Tillnäst åkte vi till Helsingholmen, en bit utanför Kasnäs. Naturen var ljuvlig där och det är en familj som bor där året runt och de har också en vit häst där med blåa ögon, fick se en glimt av den när de red den.



Jag skall fortsätta att ladda ner bilder, men det går så super trögt nu så jag fortsätter sen senare.
Ikväll skall jag och pappa iväg till Hangö för att klippa oss, vi måsta ta en tidigare tid för att frissan skulle vara på längre semester sen i juli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0