The sound of wonder....

Skulle efter jobbet fara till träsket och simma och äta lite gott. Hann simma lite, men när jag skulle börja äta så kom det förstås ett regnmoln. Jag måste säga att det såg ganska fint ut när det stritta på vattnet, men synd tillika att min picknik/simning blev lite förkortad.

Har inte uppdaterat bloggen så effektivt den senaste tiden, har haft mycket att tänka på, långa dagar på jobb och också har vårant internet här hemma lite stärvat. Men nästa vecka har jag lite mindre jobb så då borde jag komma tillbaks till mina rutiner och lite chilla. Det är bara den här förtsa veckan som det varit ganska mycket extra.

Guud jag har nog tråkiga inlägg, hoho. Nåja jag har lite mina egna problem för tillfället och allting är lite huller om buller, men skall nog bli bättre igen. Alla har väl sina dåliga perioder.

Ha en skön fredag kväll ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0