Today is a happy day <3

Idag blev det klart, jag jobbar till den 3 juli och sedan får jag njuta av resten av sommarlovet. Mitt jobb är och har varit helt bra och man har lärt sej mycket + att personalen varit jätte trevlig, men jag själv känner på mig att jag behöv ledigt en längre tid och nu när det gick bra för min arbetsgivare känns det riktigt bra :)

Hoppas ni andra har haft en bra sommar hittills och ett trevligt sommarjobbs ställe ;) I juli månaden blir det för mig sedan att sticka iväg på ett läger till Danmark, får se hur det går, men jag väntar med spänning på lägret.

Imorron är jag ledig så det är skönt ;) då hinner jag också skriva lite mer ;D Tills dess skall ni ha en solig söndags kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0