Dancing = I love it!!

Nu har varit på gymmet med Ida igen. Också har jag skaffat present för mamma, som fyller år imorron, hoppas hon gillar det som jag skaffat åt henne.
Intensivstudie veckan blev så att jag och Ida gör tillsammans olika saker. Vi kommer att åka till Hesingfors för en tre, fyra dagar, så länge min syster orkar med oss. Där prövar vi båda på longboarding, men Ida kommer också att skriva om...ja jag skall int säga, hon får berätta mer själv ;D.
Jag kommer troligen inte att skriva om longboarding, utan jag kommer att hänga med min syster på ett par av hennes danstimmar, om jag får lov. Till slut kanske jag sätter ihop en egen koreografi av det jag lärt mig och lite av det jag redan kan. Inget är 100 % säkert än, men har en känsla av att det kommer att bli kuuuuull ;)

Nu läxor och sedan blir det något annat, Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0