Förkyld...sjuk...inte något som man gärna vill få!

Blev egentligen sjuk, eller fick feber, på tisda kvällen. Det kom ganska plötsligt för att jag hade varit i skolan på dan, men först hemma började man känna sej konstig. Det var lite bad timing för att bli sjuk eftersom jag skulle ha haft bigga provet igår och imorron är det kemi prov, som jag också kommer att missa. Okej man kan skriva dem på förnyat förhör, men min dag för frihet kommer att skjutas upp för tillfället. Jag hade planerat att endå fara och skriva provet, när man endå hade läst på det hela dan före, men det var bra att jag int for. Huvudet kändes väga mer än kroppen så tror att det är ett tecken på att man definitvt int är i skick för att skriva prov.
Hade under 39 grader feber hela dan igår, men nu imorse hade jag 37,7, så känns lite bättre idag. Det blir väl att se på lite filmer, läsa en bok och hitta på något annat som inte är så ansträngande ;)

Lite minnen från ett par sommrar sen (är int säker på årtalet):

En fin sommarkväll när vi var med båten till våra bekantas sommarstuga



Våran båt fastbunden till deras brygga



Påväg hemåt (antar jag, är inte helt säker ;)



Till alla mina vänner en stor lyckospark för de kommande proven <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0