In school, not having anything to do....

only because a play we were ment to see today was cancelled in the morning so now im workless.
Hade ju faktiskt satt senast ett inlägg om att man bara har jobb hela tiden, så borde man int va nöjd nu, men om jag skulle ha veta om teatern skulle man ha tagit med böcker och gjort färdigt läxor tills imorron. Nåja int e det världens ände. Skall som tur fara med min vän till actiwell idag efter skolan, så får man göra någonting aktivt och roligt imellan. Inte bara skola.
På veckoslutet blir det städning av mitt rum, träning ofcourse och ätande av fastlagsbullar, mmmmm<3
Int är det länge kvar till min födelsedag heller, fast jag kommmer säkert att glömma den själv när det då börjar närma sej provperiod och massor med andra saker. Hoppas de andra kan påminna mig ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0