Länge sen sist!! ;)

Som sagt har inte kunnat uppdatera fören nu. Vi var HELA dan igår ti Himos med en bunt med elever från skolan. Vi starta 6 på morgonen och kom hem klockan nio på kvällen. Det var ingen i backorna när vi kom dit och backarna var just lagade så vi hade det riktigt lyxigt. Synd bara att man själv inte hade sån stor filis att åka, när endå våren är påväg och jag själv hade ju varit där på sportlovs veckan. Vi hade endå kul med kaverina.
När vi åkte sittliftarna var det en man med blå rock som kuta förbi oss, säkert 3 gånger, på ankarhissarna bredvid. de hissarna gick lite fortare än våra sittliftar. Vi hade så roligt åt det, varje gång XD.

Idag har det varit en helt random dag. Var ti Actiwell på håltimmarna, så fick man lite göra annat än bara skola, och i mattan hade vi lång timma idag så jag kom hem först efter halv 5.

Länge kan jag endå inte pusta ut, har matta provet att läsa på och såååå mycket annat att göra. Undrar när det blir för mycket och man bara kolapsar? Hoppas aldrig, sku int vara så trevligt.

Sku säkert se ut såhär, sku int förvåna mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0