Need some rest, to get some energy!

Har för en timma sedan ätit gooda quesadillas, berättade i förra inlägget om dem. De blev mycket goda och lyckades helt okej, hade kanske lite för mycket sås, de vila lite falla ut när jag stekte, men de blev bra endå.
Var till Actiwell efter skolan med Ida och efter det har jag tagit det lite chill. Skall nu ta och läsa på matta provet, kanske fråga pappa om jag behöver hjälp (som jag säkert behöv), men måsta pårikit ta det lungt en stund. Kan helt enkelt int jobba 24 7 utan att vid något skede kolapsa. Man måste bara helt enkelt låta hjärnan, kroppen och själen vila så att man sedan orkar vidare igen. En bra regel att ha är att minst en gång i veckan ha en rikit chill dag som man int gör något extra. Det får bli ens uppgift tillsvidare ;)

Träsket på sommaren, aaaaaah<3<3


Träsket nu, egentligen för ett par månader sen:

Båda är endå lika vackra, fast man just nu väntar på sommaren, men man kan int undvika det fina och vackra sidor som vintern för med sej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0