Nu var det dags för prov igen då...

Igår var jag upptagen nästan hela dan. Hade skola ända till 20 före 4, var till butiken med pappa efter det och sedan på kvällen var det en konsär jag måsta fara på (det var ordnat via musikskolan, som jag går i).
+ Jag var såå trött igår efter hela denna vecka. Hade en mera chill dag igår för att samla krafterna tills idag och imorron, till provläsning rättare sagt.
Det blir mest att läsa på matematik provet, men skall försöka hinna lite med fysik också, om mattan går bra.
Det blir säkert i framtiden inte så hemskt intressanta inlägg, åtminståne två veckor framåt. Sedan efter proven blir det intressant, då är det dags för intensivstudieveckan. Är så excited för att jag kommer att få lära mig dansa både lite hiphop och dancehall. Skall berätta mera sen senare, men tillsvidare får det bli såhär.

Ha en bra och skön Lördag, lycka till med provläsning om någon annan har hamnat för samma öde som jag.

Tänk på sommaren så länge ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0