Summertime!!

Och jag menar det bokstavligen, dags att byta till sommartid igen. Åtminstone senast tills imorron, annors missar man skoldagen, fast det skulle knappast harma så mycket. Ägentligen skulle det harma för mig, när man har franska prov imorron, är nog skönast att få det ur världen.
Kan nog bara int vänta tills nästa veckoslut och framför allt till nästa vecka. Då börjar intensivstudieveckan och då åker jag till Helsingfors med min goda vän Ida. Ser verkligen framemot det, kommer att få danslektioner av min syster, jag borde ha berättat om det i ett tidigare inlägg.

Hoppas ni får en lungn och skön söndag <3

Sommaren 2008, ute på sjön. Vi hade lite roligt med Nemo där bakom i båten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0