Träning-check, skola-check, chill-håller på, läxor-noooooo

Tror faktiskt att min orsak till att jag int bloggat nu på två dar är helt enkelt att jag glömt bårt det. Så kan det väl gå ibland.
Iallafall så idag hade jag lång dag i skolan, men var endå till Actiwell på håltimmana så det blev lite annat än bara lektioner. Imorron blir det sovmoron för mig, supeeer och på kvällen blir det tjejkväll hos en kompis. Kan int bli bättre fredag, ele jo de kan det. Vi slutar också tidigare imoron för att vi inte har matta de sista timmarna. En super fredag.
Veckoslutet är öppet ännu, har int någo extra planerat.
Såg förresten på Tangled på tisdag kväll (kom ihåg just, att mamma gilla min present ;) ) iallafall filmen var jätte bra, bra story. Det handlar om Rapunzel, flickan med det långa håret som bor i det höga tornet.... Har faktiskt aldrig sett den orginala versionen eller läst berättelsen, men filmen var endå bra. Rekomenderar varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0