Arghhh!!! A Pirate Life For Me..

Igår var jag på bio med kaverina till Åbo. Vi såg på filmen Pirates of the caribbean (har nog tror jag sagt det ett par gånger redan ;D). Den var super bra, annorlundare än de tidigare filmerna, men på ett bra sätt. Rekomenderar varmt att se den, och Johnny Depp alltid bra, som vanligt ;)



Skönt att göra någonting roligt imellan, komma bort från provläsande och sånt. På tal om provläsning så steg jag upp tidigt idag för att läsa på enka provet, tog en paus nu för att uppdatera min blogg ;). Läste inte något igår, så tänkte att det var bra att stiga upp tidigt och få så mycket gjort som möjligt. Bara två veckor kvar till sommarlovet ;D och sedan gäller sommarjobb och framförallt..LOV!!!

En riktigt skön söndag till er alla, nu skall jag fortsätta läsa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0