Dum..dumdumdum..dum..dum..dum...!!

Rytmen till låten "I who have nothing" av Shirley Bassey. Såg på American Idol och där var en som uppträdde med låten, hon sjöng jätte bra och tycker kanske lite bättre om hennes röst i låten än Shirley Basseys.

Ni kan själv höra så får ni själva sej vad ni tycker:





Fastna vid låten, men jag tycker att den har en intressant melodi. I like it ;)

Tror att jag har lite förklaringar att berätta när jag inte uppdaterat min blogg sen i fredas. Jag undrade om jag skulle höra av mig sent på freda kvällen igen, men klockan var mycket och jag skulle iväg tidigt på morgonen. På lördagen var jag som sagt till Helsingfors på 4H mötet, jag skulle vara där 10:30. Jag fick hem sjuts med en bekant, men vi stannade på vägen och åt + att de skulle fara och hälsa på sina bekanta på vägen så jag kom hem först nångong efter 6 på kvällen. Efter det var jag ut en sväng och sedan var man ganska trött.
Idag sov jag länge och steg upp ganska sent. Måste ta igen mej efter 3 nätters slarvighet. Jag har varit på länk, i ruskiga vädret, ätit mat och först nu hade jag tid att sätta mej ner och skriva.
Det blev lite långt, men nu vet ni iallafall ;)

Från och med imorron är det bara 4 dagar och en halv dag kvar av skolan. Med en halv dag menade jag att vi på fredagen slutar halv ett så... Härligt, man kan inte väl säga så mycket mera än det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0