Ihanaa Leijonat..ihanaa!!

Var definitivt en av de bästa matcher man sett igår. Finland mot Rysslnad och om någon missade det har den missat någonting sjukt bra, speciellt Finlands första mål av Mikael Granlund. De visade också efteråt Arto Mertaranta, han som talar i bakrunden under matchen, min och hur han ropade när första målet kom, helt sjukt.
Ärligt så har jag aldrig riktigt varit en stor ishockey fan, men om det kommer flera sådana matcher i framtiden kan det bra hända att man snart blir XD

Och han är bara 19 år, gör sådant mål och...it is just crazzyy!!


Annors hade de lovat regn tills idag, men tydligen är det endå osäkert om det kommer något eller ej. Tillika hoppas jag på att det skulle komma regn för det skulle fukta upp luften, den känns så torr just nu.

Nu skall jag fortsätta med skol prov och arbeten, wiii....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0