Im rolling in my musicbox....

...while reading for my math exam tomorrow!
"..yeasterday...all my troubles seemed so far awayy...", "...Ohh, think twice....its another day for you and me in paradise..."

Finns tusentals bra låtar, men att kunna orden till sångaerna tycker jag att lagar sången ännu roligare att lyssna på, för då kan man själv sjunga med (när man är ensam behöv man inte heller fundera på att någon skulle höra en ;D)

Jag tror att musik har en stor betydelse för alla i någon form, och för min del är ett liv utan musik inget liv. Om man har svårt att få sorg tårarna eller glädje tårarna fram kan garanterat musiken göra det. På mina allra dåligaste dagar har glad musik ofta lyft upp ens humör (förstås också många andra saker kan göra det, för mig t.ex att följa med kattorna, är ingen katt freak, men de är bara så roliga, ni sku bara veta ;D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0