Its over now!!

Nu är alla proven skrivna för denna period och alla prov och kurser avklarade för hela läseåret, ganska skönt.
Helt sjukt att tänka att man redan gått ett helt år i gymnasiet, det känns som om det var gårdagen man började gymnasiet och nu är det redan sommarlov, hänger int riktigt med här...

Jag kan inte säga annat än att det verkligen är skönt med lov nu, känns verkligen som om man förtjänat det. Men är själv nöjd över mina egna prestationer i skolan och jag hoppas stort att man under sommaren skulle få någon känsla om vart man är på väg i denna värld, än så länge har jag inga planer.

Något med musik, teater, segla på sjön, göra något utomlands, leva i vild och fri (hehe)...........
Finns mycket världen kan erbjuda, mer än man tror, men att kunna välja det allra bästa för en själv.....låter definitivt inte som ett simpelt val. Int riktigt som att välja vad man skall äta till frukost t.ex ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0