Ooh summerdays <3

Im feeling mutch better now ;), kände mej ägentligen redan igår bättre (har int haft feber! bara såna där omat ongelmat ;). Jag skulle uppdatera bloggen igår, men internet verka lite trögt för mej och jag fick inte min sida riktigt att funka ordentligt.
Här är jag igen och om det är någon som int varit ute än idag, är det på tiden att fara. 23 grader varmt och solen bara skiner, man kan knappt tro det. Vi hade en lång vinter och vintern kom också snabbt, men det känns som om sommaren kommer att komma ännu snabbare, om det fortsätter såhär som det har varit nu de senaste dagarna. Under veckoslutet hann man förutom skolsaker vara ut och cykla, länka, dansa och lite annat smått. Så härligt att kunna vara ute och fara ut utan en massa kläder på.
Det ända för mig som är tungt den här tiden är pollen. Jag är inte säker om det finns pollen i luften så mycket än, men en aning tungt att andas är det ibland. Inget allvarligt, men om man just e på länk eller cykla kan det kännas lite tyngre imellan.

Äntligen skall jag lägga ut några bilder som jag tog på lördag kvällen:

Träsket <3





På min brors gräsmatta ;)



Ha en trevlig måndags kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0