Så var det veckoslut....aj just det prov!!

Jepp, dit far väl mest av veckoslutet, till läsning och sånt. Kommer att vara fest imorron på kvällen, 1:orna som ordnar. Borde helst bli hemma så att man int lagar en trött till nästa dag, man ska ju endå orka hålla ögona öppna när man läser. Men jag kommer säkert att fara, lite paus måst man väl ha, fast jag skall sedan på söndag och städa, nice.

Har ätligen fått min bok läst i moddan, vi ska till nästa vecka skriva en rapport om boken man läst. Jag läste boken: du har inte rätt att inte älska mig av Peter Kihlgård. Bar bok, men mycket annorlunda än andra böcker jag läst. Skall laga rapporten färdig idag så kan man koncentrera på proven sen.

Ha en super fredag kväll <3



Happy Days: en gammal komedi serie, men en av de bästa ;)

Har kommit och borde komma på tv:n i repris ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0